خلاصه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

خلاصه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرین سلیمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

خلاصه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد شاید شما تا بحال کتاب «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد» را نخوانده‌ باشید. کتابی عالیست، اما به دلیل نامش بعضی‌ها به آن نزدیک نمی شوند! بیایید قضاوت‌ها را کنار بگذاریم و خودمان نگاهی به خلاصه این کتاب بیاندازیم. حتماً این کتاب کوچک را مطالعه کنید. این کتاب، خلاصه‌ و چکیده‌ای از تمام مطالب کتاب است به طوری که انگار شما کتاب «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد» را مطالعه کرده‌اید. حذف داستان‌ها و قسمت‌های طولانی و نوشتن نقدی کوتاه بر آن این ۱۰-۱۵ صفحه کتاب را پدید آورده. کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد، خلاصه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد، برچسب‌ها: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد، خلاصه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری