طراحی شخصیت در نرم افزار سویش مکس

طراحی شخصیت در نرم افزار سویش مکس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد مرادی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

طراحی شخصیت در نرم افزار سویش مکس در راس بیشتر پروژه هایی که با رایانه ساخته می شود، گرافیک و طراحی قرار دارد که ساخت و ویرایش آن با نرم افزار های مختلف امکان پذیر است. در این کتاب از نرم افزار سویش مکس برای آموزش طراحی شخصیت استفاده شده است. طراحی در بازی ها، پویانمایی ها، پوستر ها، صفحه آرایی ها، جلد کتاب ها و ... کاربرد بسیاری دارد مانند: جلد این کتاب که با نرم افزار Photoshop طراحی شده است. کلمات کلیدی: آموزش طراحی شخصیت کارتونی، آموزش ساخت کاراکتر در سویش مکس، آموزش نرم افزار سویش مکس، آموزش نرم افزار swish max، آموزش ساخت کاراکتر انیمیشنی، برچسب‌ها: آموزش طراحی شخصیت کارتونی، آموزش ساخت کاراکتر در سویش مکس، آموزش نرم افزار سویش مکس، آموزش نرم افزار swish max، آموزش ساخت کاراکتر انیمیشنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری