اوریگامی آسان (کاردستی با کاغذ)

اوریگامی آسان (کاردستی با کاغذ)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جان مونترول
  • مترجم : احسان کوثری نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

اوریگامی آسان (کاردستی با کاغذ) در این کتاب مجموعه ای از کاردستیهای سنتی ژاپنی برای مبتدیان گردآوری شده، به این امید که سرآغازی برای علاقمند شدن خواننده به این هنر قدیمی و ارزشمند شود. مدلهایی که شما با تا زدن کاغذ ایجاد می کنید (مانند خانه ای که به پیانو تبدیل می شود، قایق، جعبه و ...) پایه مناسبی برای ایجاد کاردستیهای حرفه ای تر خواهد بود. الگوهای ترسیم شده مبتنی بر طرح بین المللی رندلت-یوشیزاوا است که آموزش تصویری کاردستی با کاغذ را آسان می کند. برای ایجاد مدلهای این کتاب می توانید از هر نوع کاغذ مربعی استفاده کنید، اما با استفاده از کاغذ استاندارد اوریگامی که یک سمت آن رنگی و سمت دیگر آن سفید است، نتایج بهتری خواهید گرفت. در نمودارهای این کتاب، سایه داشتن کاغذ به معنی سمت رنگی آن است. کاغذ اوریگامی را می توان از بسیاری از مغازه های سرگرمی و لوازم التحریر تهیه کرده و یا با ایمیل به موسسه غیرانتفاعی مرکز اوریگامی آمریکا آن را خریداری کرد. کلمات کلیدی: آموزش تصویری اوریگامی، اوریگامی، آموزش اوریگامی، کاردستی با کاغذ، هنر زاپنی، اوریگامی ژاپن، کاردستی کاغذی، برچسب‌ها: آموزش تصویری اوریگامی، اوریگامی، آموزش اوریگامی، کاردستی با کاغذ، هنر زاپنی، اوریگامی ژاپن، کاردستی کاغذی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری