تلگرام و پرواز خیانت

تلگرام و پرواز خیانت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تلگرام و پرواز خیانت مقاله ای کوتاه درباره ی امکانات جدید ارتباطی مثل تلگرام و دیگر رسانه های اینترنتی که گاها و ناخواسته باعث خیانت در زندگی مشترک افراد میشه و شرایط رو برای خروج از حد و مرزهای تعیین شده بین دونفر سهل و آسان کرده. باید به این موضوع فکر کرده باشی که اگه موبایل و اینترنت رو از زندگی حذف کنیم, خیلی از استرس ها و اضطراب هایی که در طی روز داریم از بین میرن و احساس سبکی و راحتی خوبی رو تجربه میکنیم. اما بلافاصله این فکر محو و ناپدید میشه, چون اصلا نمیشه باور کرد که حتی چند ساعت بدون موبایل هم میشه زندگی کرد. انسان بدون گوشی همراه با خودش بیگانه میشه و تمرکزشو از دست میده. بدون موبایل فکر میکنه که چیزی کمه. ی چیزه مهم و حیاتی کمه. انقدر مهمه که آدم احساس سردرگمی و فشار زیادی رو تجربه می کنه. کلمات کلیدی: آموزش تلگرام، شبکه های اجتماعی، روابط در تلگرام، خیانت در تلگرام، برقراری ارتباط در تلگرام، روابط اجتماعی در اینترنت، برچسب‌ها: آموزش تلگرام، شبکه های اجتماعی، روابط در تلگرام، خیانت در تلگرام، برقراری ارتباط در تلگرام، روابط اجتماعی در اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری