آیین همسرداری

آیین همسرداری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بابک وزیری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آیین همسرداری خیلی وقت ها روابط مان با شکست مواجه می شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می تواند رابطه را با شکست روبه رو کند. خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی اوقات. وقتی رابطه ای خاتمه می یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می کنیم برای ترمیم رابطه تان با او، وقت نگذارید. از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید. سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دھید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با ھمسرتان راه ارتباطی صحیح را پیدا کنید. اگر می توانید رو درو صحبت کنید. کلمات کلیدی: ازدواج، همسرداری، آموزش همسر داری، شکست عشقی، روش های فراموش کردن شکست عشقی، آموزش زناشویی، برچسب‌ها: ازدواج، همسرداری، آموزش همسر داری، شکست عشقی، روش های فراموش کردن شکست عشقی، آموزش زناشویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری