آموزش نرم افزار ادوبی ایلاستریتر - Illustrator

آموزش نرم افزار ادوبی ایلاستریتر - Illustrator

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش نرم افزار ادوبی ایلاستریتر - Illustrator ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) به معنی تصویرگر یک برنامه‌ی کامپیوتری برداری است که برای طراحی در کامپیوتر به کار می‌رود. این نرم‌افزار با ابزار طراحی جهت خلق آثار برداری و افکت های گرافیکی به همراه قلم‌موها (Brush) و بعلاوه افکت‌ها و فیلترهای گرافیکی و ابزار کنترل رنگ به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات ادوبی در اختیار طراحان است. نویسندگان: محمدرضامحمدی، عفت قاسمی کلمات کلیدی: آموزش Adobe Illustrator، آموزش حرفه ای نرم افزار ایلاستریتور، آموزش طراحی با ایلاستریتور، آموزش طراحی در رایانه، آموزش تصویرگری، آموزش کشیدن وکتور در رایانه، Adobe Illustrator Taturial، برچسب‌ها: آموزش Adobe Illustrator، آموزش حرفه ای نرم افزار ایلاستریتور، آموزش طراحی با ایلاستریتور، آموزش طراحی در رایانه، آموزش تصویرگری، آموزش کشیدن وکتور در رایانه، Adobe Illustrator Taturial
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری