مرور آموزش های مبحث متاسپلویت

مرور آموزش های مبحث متاسپلویت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : مهران صاحب کوهی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مرور آموزش های مبحث متاسپلویت باز هم پایان یک دورهء آموزشی حرفه ای دیگر در کانال TheHacking و بازهم یک فایل PDF شامل آموزشهای دوره آموزشی مذکور! این کار تنها گوشه ای از وظایف کانال The Hacking است... طبق برنامه کانال، در پایان دوره های آموزشی، یک فایل PDF مشتمل بر آموزش های قرار گرفته شده در طول دوره برای شما عزیزان تهیه می شود تا هم کاربرانی که در اواسط دوره به جمع ما اضافه شده اند بتوانند به کل آموزش های دوره دسترسی داشته باشند و هم یک آرشیو و منبع آموزشی برای سایر کاربران باشد. متاسپلویت چیست؟ تعریف ساده ای که بخوایم از متاسپلویت بکنیم ابزاریست که با جمع آوری آسیب پذیری ها درون خود و درست کردن امکانات مورد نیاز برای یک امنیت کار به شما اجازه میدهد تا بتونید توی یک بازه زمانی کم به بیشترین ابزار هایی که نیاز دارید دسترسی دسته بنده شده داشته باشید. این برنامه با زبان Ruby نوشته شده است. در این مقاله آموزشی با آموزش استفاده از این ابزار قدرتمند آشنا می شوید. کلمات کلیدی: متاسپلویت چیست، آموزش امنیت در لینوکس، برچسب‌ها: متاسپلویت چیست، آموزش امنیت در لینوکس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری