امنیت بیشتر با پروتکل SSL

امنیت بیشتر با پروتکل SSL

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عادل پیری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

امنیت بیشتر با پروتکل SSL پروتکل SSL برای اولین بار توسط شرکت Netscape به منظور انتقال اطلاعات به صورت امن بین دو نقطه در اینترنت تهیه شد و سپس توسط دیگر مرورگرها از جمله IE نیز مورد استفاده قرار گرفت. سپس پروتکل مذکور توسط شرکت Internet Engineering Task Force)IETF) به عنوان استاندارد تعریف شده و به ثبت رسید. بنا بر پروتکل SSL، اطلاعاتی که میان مرورگر و وب‌سایتی که در حال مرور شدن است، مبادله می شود، به وسیله‌ی کلید های خصوصی (private key) رمزنگاری شده و در صورتی که در طول مسیر اطلاعات استراق سمع شوند، قابل استفاده نخواهند بود. به همین جهت است که از پروتکل مذکور برای کاربردهای تجاری استقبال خوبی به عمل آمده است. ...     کلمات کلیدی: SSL protocol، امنیت شبکه، امنیت در سایت، رمزنگاری، رمزگزاری اینترنتی، انتقال داده امن، برچسب‌ها: SSL protocol، امنیت شبکه، امنیت در سایت، رمزنگاری، رمزگزاری اینترنتی، انتقال داده امن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری