چگونه ماشین ضد جاذبه بسازیم

چگونه ماشین ضد جاذبه بسازیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مازیار رمادان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

چگونه ماشین ضد جاذبه بسازیم امیدوارم این کتاب که مجموعه ای از نتایج تحقیقات چندین ساله من هستش و بعنوان یک اختراع ثبت شده است بتواند گام موثری در پیشبرد علم و دانش و فناوری برداشته و رضایت حق متعال را در پی داشته باشد. از گذشته مساله استفاده از انرژی های نو و نیروی محرکه یونی با توجه به اتمام نه چندان دور منابع انرژی فسیلی ذهن بشر را به خود مشغول داشته است و از این میان استفاده از انرژی های نو با توجه به ارزانی و سهولت دسترسی به آن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. Electrical Aircraft ها و Airboard ها نیز با توجه به این ویژگی و مزایاتی دیگر همچون مداومت پروازی و ارتفاع بالا، سرعت کم و هزینه پروازی بسیار پایین در سالهای اخیر به شدت توجه محققان علوم هوانوردی را به عنوان جایگزین برتر دیده بانهای مخابراتی و تجسسی در کاربردهای تجسسی، مخابراتی (موبایل و اینترنت)، مدیریت کشاورزی، کنترل مرزها و مقابله با بلایای طبیعی به خود جلب نموده است. آنچه در این کتاب می خوانید روش ساده و کارای ساخت، مطالعه و بررسی از بعد های متعدد این ماشینهای ضد جاذبه (لیفتر) است کلمات کلیدی: دانلود کتاب علمی، ساخت ماشین ضد جاذبه، ساخت ربات پرنده، آموزش ساخت ربات، ماشین های ضد جاذبه، آموزش ساخت لیفتر، آموزش ساخت ماشین های ضد جاذبه، برچسب‌ها: دانلود کتاب علمی، ساخت ماشین ضد جاذبه، ساخت ربات پرنده، آموزش ساخت ربات، ماشین های ضد جاذبه، آموزش ساخت لیفتر، آموزش ساخت ماشین های ضد جاذبه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری