آوازهای زیر زمین

آوازهای زیر زمین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید ابراهیم نبوی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آوازهای زیر زمین آوازهای زیرزمین کتابی است که به بررسی تاریخچه‌ی پر فراز و نشیب موسیقی راک ایرانی در پنجاه سال گذشته می‌پردازد. اطلاعات پراکنده و محدودی درباره موسیقی راک دهه چهل و پنجاه ایران و حتی موسیقی زیرزمینی سال‌های اخیر در دست است. تقریبا جز چند مقاله اینترنتی، یک فیلم به نام اسکورپیو و چندین مصاحبه با افراد مختلف، هیچ متن منظم و روشنی در مورد تاریخ موسیقی راک ایران وجود ندارد. البته کمبود اطلاعات مدون در مورد باقی سبک‌های موسیقی در ایران نیز وجود دارد که یکی از دلایل آن فشارهای دولتی بر خود حوزه موسیقی است. این کتاب با داستان ورود موسیقی راک در ایران شروع می‌شود و تاریخچه و بستر اجتماعی این سبک موسیقی را بازگو می‌کند. ابراهیم نبوی در این کتاب با قلم منحصر به فرد خود از تاثیرات فرهنگی موسیقی راک، نقش رسانه‌ها در ترویج این سبک موسیقی و ارتباط بین تولیدکنندگان و مخاطبان می‌گوید. آوازهای زیرزمین با اینکه ممکن است در قالب آشنای کتاب‌های تحقیقاتی از این دست نگنجد، اما تصویری روشن از اتفاقات و ارتباطات دنیای موسیقی در ایران را برای خواننده ترسیم می‌کند. کلمات کلیدی: آشنایی با موسیقی راک، موسیقی شناسی، تاریخچه موسیقی در ایران، نشر نوگام، تاریخچه موسیقی پاپ در ایران، راک های ایرانی، خوانندگان راک در ایران، گروه های موسیقی زیر زمینی در ایران، آهنگ رپ ایرانی، موسیقی متال، موسیقی زیر زمینی، دانلود کتاب موسیقی ایران، برچسب‌ها: آشنایی با موسیقی راک، موسیقی شناسی، تاریخچه موسیقی در ایران، نشر نوگام، تاریخچه موسیقی پاپ در ایران، راک های ایرانی، خوانندگان راک در ایران، گروه های موسیقی زیر زمینی در ایران، آهنگ رپ ایرانی، موسیقی متال، موسیقی زیر زمینی، دانلود کتاب موسیقی ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری