ساخت بازی دسته و توپ با نرم افزار گیم میکر 8

ساخت بازی دسته و توپ با نرم افزار گیم میکر 8

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : محمد مرادی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ساخت بازی دسته و توپ با نرم افزار گیم میکر 8 ساخت بازی دسته و توپ که مانند پینگ پونگ اجرا می شود.... گیم میکر (به انگلیسی: Game Maker) (نام مختصر: GM) نرم‌افزاری برای بازی سازی در سیستم عامل ویندوز و مک است که توسط مارک اٌورمارس (Mark Overmars) با زبان برنامه‌نویسی دلفی ارائه شده است. این نرم‌افزار در حال حاضر توسط یویوگیمز (Yoyo Games) توسعه و ارائه می‌شود . یویوگیمز شرکت نرم‌افزار سازی است با دخالت اورمارس . گیم میکر به کاربرانش اجازه می‌دهد تا بازی‌های رایانه‌ای خود را به سادگی ارائه دهند . کلمات کلیدی: Game maker 8، آموزش برنامه نویسی بازی، ساخت بازی رایانه ای، آموزش بازی سازی، بازی سازی، بازی سازی گیم میکر، بازی توپ و دسته، برچسب‌ها: Game maker 8، آموزش برنامه نویسی بازی، ساخت بازی رایانه ای، آموزش بازی سازی، بازی سازی، بازی سازی گیم میکر، بازی توپ و دسته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری