فرهنگ فلسفی و فلسفه ی سیاسی

فرهنگ فلسفی و فلسفه ی سیاسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قیصر خسروان (کللی)
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

فرهنگ فلسفی و فلسفه ی سیاسی متن پیش رو متن چاپ چهارم کتاب "فرهنگ فلسفی و فلسفه ی سیاسی" است که توسط نشر پایان به چاپ رسیده است. وضعیت و اقبال به فلسفه در فضای عمومی ایران چه جایگاهی دارد؟ متاسفانه در ایران استقبال از موضوعات دانش محور تا این اواخر کم رنگ و کم فروغ بوده است و این کم فروغی در برخورد با فلسفه و فلسفه سیاسی بیش تر خود را می نمایاند. اما از دهه هفتاد به این سو نوری پر از امید در سرزمین ایران تابیدن گرفت که دل را قوت می بخشد و افقی روشن را نوید می دهد. نهضت ترجمه ای پر توان و پر اراده به پا خاست تا آثار فلسفی مهم جهان را به فارسی ترجمه کرده و با بهترین نثر در خدمت اهالی فلسفه قرار دهد. سبک نگارش این فرهنگ با دیگر فرهنگنامه ها و دانشنامه های موجود متفاوت است و نقد و تحلیل مکاتب و واژه ها نیز در این فرهنگ لحاظ شده است. نگارش فرهنگ نامه فلسفی و فلسفه سیاسی به سبک نگارش معمول و سنتی بیش تر پاسخگوی افراد آکادمیک است، اما اگر تحلیل و تشریح را هم برای برخی از عناوین و مکاتب لحاظ کنیم در آن صورت فرهنگ نامه هم پاسخگوی افراد آکادمیک و هم پاسخگوی افراد غیر آکادمیک خواهد بود. کلمات کلیدی: فرهنگ لغت فلسفی، واژه نامه فلسفی، معانی کلمات فلسفی، اصطلاحات فلسفی، برچسب‌ها: فرهنگ لغت فلسفی، واژه نامه فلسفی، معانی کلمات فلسفی، اصطلاحات فلسفی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری