Pyrit Cluster در کالی لینوکس

Pyrit Cluster در کالی لینوکس

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهیل رضاشعار
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

Pyrit Cluster در کالی لینوکس Pyrit Cluster with Kali Linux ساخت کلاستر برای افزایش سرعت حمله به کلید های WPA/WPA2 توسط کالی لینوکس یکی از روش های افزایش سرعت در حمله به کلید های WPA/WPA2 ترکیب چند سیستم باهم و استفاده از قدرت سخت افزاری آن ها در یک سیستم می باشد، به این روش کلاستر (Cluster) می گویند.معنی لغوی کلاستر، خوشه بندی می باشد و در تعریف عبارت است از کار کرد چند سیستم به عنوان یک سیستم واحد به طوری که بازدهی یک سیستم چند برابر می شود. کلاستر توسط یک سیستم به عنوان Server و تعدادی سیستم دیگر به عنوان Client کار می کند به این صورت که قدرت سخت افزاری کلاینت ها در یک سرور باهم ترکیب می شوند و سرعت بالایی را نتیجه می دهند. بدیهی است که هرچقدر تعداد کلاینت ها و قدرت سخت افزاری آن ها بالاتر باشد سرعت کرک کردن بالاتر خواهد بود. برنامه pyrit این امکان را می دهد که بتوان کلاستر را پیاده سازی کرد و از قدرت آن برای کرک کلید های WPA/WPA2 استفاده کنیم. کلمات کلیدی: نفوذ به شبکه های بی سیم، تنظیمات شبکه در لینوکس، کالی لینوکس، کرک در لینوکس، کلاینت ها، Client، برچسب‌ها: نفوذ به شبکه های بی سیم، تنظیمات شبکه در لینوکس، کالی لینوکس، کرک در لینوکس، کلاینت ها، Client
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری