مجموعه اندیشه های سید علی خامنه ای - 1 (لیبرال دموکراسی)

مجموعه اندیشه های سید علی خامنه ای - 1 (لیبرال دموکراسی)

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مجموعه اندیشه های سید علی خامنه ای - 1 (لیبرال دموکراسی) این کتاب اولین جلد از کتاب های مجموعه اندیشه های آیت الله العظمی سید علی خامنه ای می باشد با موضوع لیبرال دموکراسی. امروز منطق لیبرالدموکراسى - این منطق و نظام فکرى که امروز کشورهاى غربى بر اساس آن دارند هدایت و اداره میشوند - از کمترین ارزش اخلاقى برخوردار نیست. هیچ ارزش اخلاقى در آن وجود ندارد، احساس انسانیت در آن وجود ندارد؛ در واقع دارند خودشان را رسوا میکنند، دارند خودشان را در مقابل نگاه قضاوتگرِ امروز ملتهاى دنیا و فرداى تاریخ، رسوا می کنند. ما این را به عنوان یک تجربه ى مهم باید براى خودمان حفظ کنیم و آمریکا را بشناسیم. آمریکا این است، نظام لیبرال دموکراسى این است. کلمات کلیدی: اندیشه های سید علی خامنه ای، آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، لیبرال دموکراسی، دموکراسی، نظام آمریکا، سیاست ایران، سیاست آمریکا، برچسب‌ها: اندیشه های سید علی خامنه ای، آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، لیبرال دموکراسی، دموکراسی، نظام آمریکا، سیاست ایران، سیاست آمریکا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری