نقدنامه تاریخ، باستان شناسی و هنر

نقدنامه تاریخ، باستان شناسی و هنر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صادق آئینه وند
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نقدنامه تاریخ، باستان شناسی و هنر نویسندگان: صادق آئینه وند و سیمین مقیسه موضوع این کتاب، معرفی کتاب‌های نقدشده در حوزه هنر، تاریخ و تمدن اسلامی و باستان‌شناسی است. در این معرفی، گزارشی کوتاه از نقدهای صورت‌گرفته نیز ارائه شده است. از میان کتاب‌های معرفی‌شده می‌توان به: «تاریخ ایران اسلامی»، نوشته «رسول جعفریان»؛ «فن و هنر سفالگری»، نوشته «فائق توحیدی»؛ «فاطمیان در مصر»، نوشته «عبدالله ناصری»؛ «باستان‌شناسی و هنر آسیای صغیر»، نوشته «بهمن فیروزمندی» و… اشاره کرد. لازم به ذکر است در پایان کتاب،گزارشی از هم‌اندیشی استادان تاریخ، تاریخ و تمدن ملل اسلامی و باستان‌شناسی در موضوع‌های آموزش تاریخ در ایران، جایگاه رشته تاریخ در بین رشته‌های علوم انسانی و نقش آن در توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور، آورده شده است. کلمات کلیدی: نقدنامه هنری، باستان شناسی، تاریخ تمدن اسلامی، تاریخ ایران اسلامی، رشته علوم انسانی، تمدن ملل اسلامی، برچسب‌ها: نقدنامه هنری، باستان شناسی، تاریخ تمدن اسلامی، تاریخ ایران اسلامی، رشته علوم انسانی، تمدن ملل اسلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری