همه چیز در مورد فتوشاپ - Everything Adobe Photoshop CS4

همه چیز در مورد فتوشاپ - Everything Adobe Photoshop CS4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

همه چیز در مورد فتوشاپ - Everything Adobe Photoshop CS4 یکی از منابع مهم جهت آموزش نرم افزار فتوشاپ کتاب های الکترونیک یا همان Ebook ها می باشند که اگر اندکی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید به راحتی قادر خواهید بود نکات آموزش فراوانی را از این گونه کتاب ها دریافت کنید. در این کتاب مباحث آموزشی مانند آشنایی با محیط کلی فتوشاپ، آموزش کار با لایه در فتوشاپ، کار با رنگ ها در فتوشاپ، انتخاب و ابزار انتخاب در فتوشاپ، کار با عکس ها و ایجاد افکت های ویژه در فتوشاپ و... مطرح می شود. کلمات کلیدی: آموزش photoshap cs4، آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، آموزش جامع فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps، برچسب‌ها: آموزش photoshap cs4، آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، آموزش جامع فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری