مردی با دل شیر (بررسی سوابق حرفه ای سید افشین قطبی)

مردی با دل شیر (بررسی سوابق حرفه ای سید افشین قطبی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید شاهو احمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مردی با دل شیر (بررسی سوابق حرفه ای سید افشین قطبی) کتاب مردی با دل شیر اثری با درونمایه ی فوتبال بوده که زندگی ورزشی و شخصی افشین قطبی (سرمربی سابق تیم ایران و پرسپولیس) را مورد کند و کاو قرار داده است. تولد در تهران، جدایی والدین، مهاجرت به لس آنجلس، تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا، مربیگری در تیم آمریکا، کار با گاس هیدینک در تیم کره ی جنوبی و مقام چهارم در جام جهانی، قهرمانی با پرسپولیس، مربیگری در تیم ایران و تیم شیمیزو اس پالس ژاپن از جمله مطالب این کتاب هستند. به طور کلی کتاب «مردی با دل شیر» ماجرای موفقیتها و شکستها، همچنین خاطرات تلخ و شیرین افشین قطبی بوده و برای نوجوانان و جوانانی که به دنبال یک الگوی ورزشی و علمی سالم در زندگیشان هستند، میتواند مثمر ثمر باشد. کلمات کلیدی: سید افشین قطبی، فوتبال، سوابق شغلی سید افشین قطبی، مربیگری فوتبال، فوتبال ایران، زندگی شخصی افشین قطبی، پرسپولیس، برچسب‌ها: سید افشین قطبی، فوتبال، سوابق شغلی سید افشین قطبی، مربیگری فوتبال، فوتبال ایران، زندگی شخصی افشین قطبی، پرسپولیس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری