مفهوم و کاربرد شبکه های کامپیوتر

مفهوم و کاربرد شبکه های کامپیوتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میثاق نوازنی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مفهوم و کاربرد شبکه های کامپیوتر این کتاب شامل فصل های زیر است: فصل اول: Networking Basics در این فصل به معرفی اصول اساسی و ساختار معماری از ارتباطات شبکه می پردازیم. با این مفاهیم در بقیه این کتاب و همچنین در زندگی واقعی بارها و بارها روبرو خواهید شد. شما این مطالب را باید کامل خوانده و درک کنید تا در ادامه کتاب به مشکل بر نخورید همچنین درک این اصول در زندگی روزمره خالی از لطف نیست. فصل دوم: Networking Hardware اکثر شبکه های محلی با استفاده از برخی از انواع کابل ها به عنوان رسانه شبکه خود را مدیریت میکنند. اگر چه انواع بسیاری از رسانه های بی سیم وجود دارد اما کابل مطمئن ترین نوع رسانه هستند و به طور کلی ارائه سرعتهای بالاتر تنها از طریق کابلها امکان پذیر میباشد. پروتکل های لایه پیوند داده ها مشخصات کابل را انتخاب میکند. هر ویژگی کابل نسبت به نوع کابل و کلاس کابل، مشخص میشود. نوع کابلی که شما انتخاب می کنید باید در مورد نیاز های خود و محل نصب آن اطلاعات لازم را داشته باشید و از همه مهمتر بودجه. فصل سوم: Networking Connections با استفاده از هاب، کابل، و برخی از آداپتورهای رابط شبکه شما می توانید گروهی از کامپیوترها را به یکدیگر وصل کنیداما در شبکه های بزرگتر، انواع دیگری از دستگاه (LAN) در یک شبکه محلی های سخت افزاری مورد نیاز است. هنگامی که یک شبکه فراتر از یک نقطه خاص رشد می کند، ترافیک به وجود می اید. شما باید از دستگاه هایی استفاده کنید که این مشکلات را برای شما حل کنند. در این فصل به بررسی برخی از اجزای پیچیده تر برای اتصالهای وسیعتر می پردازیم. با استفاده از این ابزار، شما می توانید اندازه شبکه را بدون کاهش کارایی آن را افزایش دهد، حتی زمانی که ترافیک شبکه بالا رود. فصل چهارم: Networking Software فصل پنجم: Data-link layer protocol فصل ششم: لایه شبکه فصل هفتم: لایه انتقال فصل هشتم: مسیریابی فصل نهم: TCP/IP Applications فصل دهم: TCP/IP utilitie فصل یازدهم: Remote Network Access فصل دوازدهم: Networking Security کلمات کلیدی: شبکه های کامپیوتری، آموزش شبکه، Computer Network، انواع شبکه، انتقال اطلاعات، امنیت شبکه، dns، سرویس دهنده وب، دانلود کتاب شبکه های رایانه ای، دانلود آموزش جامع شبکه، لایه های شبکه، برچسب‌ها: شبکه های کامپیوتری، آموزش شبکه، Computer Network، انواع شبکه، انتقال اطلاعات، امنیت شبکه، dns، سرویس دهنده وب، دانلود کتاب شبکه های رایانه ای، دانلود آموزش جامع شبکه، لایه های شبکه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری