مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX

مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX یونیکس (UNIX) یک سیستم‌عامل چندوظیفه‌ای و چندکاربره است که در سال ۱۹۶۹ به دست گروهی از کارمندان آزمایشگاه‌های بل متعلق به شرکت ای‌تی‌اندتی (AT&T Bell Labs) نوشته شد. سیستم‌های یونیکس امروزی به شاخه‌های مختلفی تبدیل شده است که در مرور زمان به دست ای‌تی‌اندتی توسعه داده شده. یونیکس طوری طراحی شده است تا قابل انتقال به هر سیستمی، چند کاره و همچنین چند کاربره باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب شبکه، شبکه های رایانه ای، مفاهیم شبکه unix، مفاهیم شبکه یونیکس، سیستم عامل یونیکس، آشنایی با سیستم‌های یونیکس، آشنایی با شبکه unix، برچسب‌ها: دانلود کتاب شبکه، شبکه های رایانه ای، مفاهیم شبکه unix، مفاهیم شبکه یونیکس، سیستم عامل یونیکس، آشنایی با سیستم‌های یونیکس، آشنایی با شبکه unix
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری