راهنمای فارسی سفر به امارات

راهنمای فارسی سفر به امارات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راهنمای فارسی سفر به امارات دانلود رایگان کتاب الکترونیکی راهنمای سفر به امارات به زبان فارسی کتاب راهنمای سفر به کشور امارات، همینک پیش روی شماست. این کشور پر است از دیدنی های عجیب و پروژه های عظیم. بزرگ‌ترین جزیره ساخته انسان، ساختمان‌های دوار، بلندترین سازه ساخت بشر  و تنها هتل هفت ستاره دنیا. به راستی دیدن این همه زیبایی و عظمت هر توریستی را مات و مهبوت خود می کند. امارات عربی متحده، اتحادی از هفت شیخ‌نشین کوچک به نام‌های ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس‌الخیمه و ام‌القوین است. هر یک از این ۷ امیرنشین از استقلال فراوانی برخوردارند، اما یک امیر موروثی به عنوان حاکم کشور ایفای وظیفه می‌کند و شورای عالی حکام که متشکل از هفت امیر است، رئیس دولت و کابینه را انتخاب می‌کند. در حال حاضر امیر و رئیس دولت امارات شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان است. پایتخت و بزرگ‌ترین شیخ‌نشین این کشور ابوظبی است. امارات یکی از بزرگترین ذخایر نفتی دنیا را در اختیار دارد و تولید ناخالص سرانه آن در حد ثروتمندترین کشورهای اروپای غربی است. کلمات کلیدی: راهنمای گردشگری دبی، مکان های دیدنی دبی، سفر به دبی، کشور یونان، شهرهای امارات، آشنایی با کشور، امارات متحده عربی، آشنایی با کشور امارت، دانلود راهنما گردشگری، دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای امارات، گردشگری، برچسب‌ها: راهنمای گردشگری دبی، مکان های دیدنی دبی، سفر به دبی، کشور یونان، شهرهای امارات، آشنایی با کشور، امارات متحده عربی، آشنایی با کشور امارت، دانلود راهنما گردشگری، دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای امارات، گردشگری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری