شین مثل شنونده

شین مثل شنونده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شین مثل شنونده هدف از نگارش (( شین مثل شنونده )) در مرحله اول ایجاد پیوندی مستحکم بین شنونده های موسیقی هیپ هاپ و (( درست گوش دادن )) و در مرحله ی بعد آشنایی آنها با روش صحیح (( نقد کردن )) میباشد . " آنچه فراوان است شنونده برای شنیدن و خواننده برای تولید موسیقی " امّا این کافی نیست. هیپ هاپ فارسی و خصوصا بخش مورد نظر ما یعنی "موسیقی رپ" را زمانی میتوان به عنوان سبکی هنری، پخته و جاافتاده شناخت که بتواند دنبال کننده ها و شنونده های حرفه ای خود را در تمامی ابعاد همانند موسیقیای، محتوایی، اخلاقی، فرهنگی و ... ارضا کند. متاسفانه این ویژگی مدت هاست که به شکل صحیح در جریان نیست و در این مدت شاهد آن بودیم که اکثر شنونده های حرفه ای رپ از رپ فارسی دل کنده و بار سفر به موسیقی هیپ هاپ آمریکا یا دیگر سبک های موسیقی بسته اند. علت این امر با فاکتور گرفتن بُعد سلیقه، به ناکارآمدی هیپ هاپ فارسی برمیگردد. برای آنکه رپ فارسی بتواند به سطحی برسد که به مزاج شنونده های حرفه ای خوش آید نیاز است در تمامی ابعاد حرفه ای شود. برای محقق شدن چنین اهدافی نیز نیاز است که شنونده های این سبک برای خود شخصیت و برای گوش های خود ارزش قائل شوند. هر آهنگی را نپذیرند، با هر شرایطی سازگار نشوند و منتقد خوبی باشند تا خواننده را وادار به رفتار حرفه ای و افزایش سطح کیفی تولیدی خود کنند. در این نوشتار بعد از بررسی مختصر رابطه ی " موسیقی و انسان " به بررسی ارتباط حسی شنونده و موسیقی میپردازیم، سپس با محتوای فنی موسیقی رپ آشنا شده و در نهایت نحوه صحیح نقد کردن را بیان میکنیم. کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی، تاثیر موسیقی، شناخت موسیقی، موسیقی هیپ هاپ، موسیقی رپ، شناخت موسیقی رپ، رپ فارسی، موسیقی شناسی، برچسب‌ها: دانلود کتاب روانشناسی، تاثیر موسیقی، شناخت موسیقی، موسیقی هیپ هاپ، موسیقی رپ، شناخت موسیقی رپ، رپ فارسی، موسیقی شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری