مروارید شرقی: تاریخچه ورود اسلام به سرزمین چین

مروارید شرقی: تاریخچه ورود اسلام به سرزمین چین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لی شی جیا
  • مترجم : امیر جلیل زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مروارید شرقی: تاریخچه ورود اسلام به سرزمین چین بیش از 14 قرن است که دین اسلام ظهور کرده و به عنوان آخرین دین الهی در سراسر جهان شناخته شده است. گستره دین اسلام و تاثیر مسلمانان در ابعاد مختلف زندگی بشر روز به روز افزایش یافته و حضور مسلمانان در عرصه های مختلف چشمگیر تر شده است. کشور چین امروزی و امپراتوری بسیار قدرتمند و پهناور چین در سده های گذشته از این تاثیر بی بهره نبوده و حضور مسلمانان در تاریخ بسیار دیرینه این سرزمین، بخش عمده ای از تاریخ این کشور را در بر گرفته است. ورود دین اسلام به چین همواره از شگفتی های مورد بررسی دانشمندان است و شگفت انگیز تر از آن آمیختگی دین اسلام با فرهنگ باستانی چین است که خود موضوعی بسیار گسترده و قابل بحث و بررسی است. کلمات کلیدی: مروارید شرقی، ورود اسلام به چین، فرهنگ باستانی چین، امپراطوری چین، درباره کشور چین، شناخت اسلام در چین، اسلام شناسی، تاریخ چین، برچسب‌ها: مروارید شرقی، ورود اسلام به چین، فرهنگ باستانی چین، امپراطوری چین، درباره کشور چین، شناخت اسلام در چین، اسلام شناسی، تاریخ چین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری