فهم عمومی از علم و تکنولوژی

فهم عمومی از علم و تکنولوژی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عرفان کسرایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

فهم عمومی از علم و تکنولوژی این کتاب مجموعه چند مقاله از عرفان کسرایی با عنوان فهم عمومی از علم و تکنولوژی (معرفی برنامه های فریب عمومی) می باشد که به نقد علمی موارد شبه علمی مانند مستند راز و قانون جذب، شعور آب، انرژی درمانی، خواص سنگها، سنگ درمانی، چاکرا درمانی و غیره می پردازد. همه ساله اخبار حیرت آوری از کسانی که به طلسم، سرکتاب باز کردن، فالگیری و کفبینی، رمالی، جادوگری و غیبگویی، اسپند، مهرهء مار، نحوست یا شگون اعداد، زدن ضربه به تخته برای رد بلا، خوش یمنی نعل اسب و نحوست گربهء سیاه، صبر کردن پس از عطسه، خواص سنگ ماه تولّد و دعانویسی و ... باور دارند، منتشر می شود. شیادان و سودجویان، تاجران برنامه های فریب عمومی هستند و عواید زیادی از ناآگاهی توده های مردم به دست می آورند. با مراجعه ای کوتاه به انواع سایت ها و مجلات زرد و حتی  خانوادگی و اجتماعی، می توان ده ها نمونه از ابزار و آلات و انواع فالها را مشاهده نمود. نرم افزارهای آموزش این نوع فالگیری ها و ابزارهای مرتبط با آن به قیمت های گزاف به فروش میرسد و آمارهای منتشر شده در این زمینه از اقبال عمومی رو به گسترش به موهوماتی نظیر فال تاروت و فال تیله و قهوه و نخود، و مراجعه به فالگیران و شیادان حکایت دارد. ما بر آنیم در سلسله مقالاتی ذیل عنوان "فهم عمومی از علم و تکنولوژی" با ترویج روشمند دانش عمومی، حقه های رمالان و شیادان را برملا کنیم و نیرنگ و فریب آنان را افشا نماییم. کلمات کلیدی: معرفی برنامه های فریب عمومی، انواع طلسم، علوم ماوراء الطبیعه، تحلیل کتاب راز، فال، انواع فال، حقه های رمالان، فالگیری، مستند راز، انرژی درمانی، برچسب‌ها: معرفی برنامه های فریب عمومی، انواع طلسم، علوم ماوراء الطبیعه، تحلیل کتاب راز، فال، انواع فال، حقه های رمالان، فالگیری، مستند راز، انرژی درمانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری