آقا امید شما دلفی بلدید؟

آقا امید شما دلفی بلدید؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی بیات قلی لاله
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آقا امید شما دلفی بلدید؟ فرق این کتاب با کتابای دیگه چیه؟ چه تصوری از همسر آیندتون  دارید؟ با خوندن این کتاب چی یاد میگیرید؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ بدم، دوست دارم بگم که اصلاً چرا نوشتن این کتابو شروع کردم؟ همه منو با کتاب‌های آموزش برنامه ­نویسی میشناسن و احتمالا خوانندگان کتابام با دیدن این کتاب تعجب می کنن!! انگیزه‌ی من برای نوشتن این کتاب با شروع یک پروژه ­ی نرم افزاری و اتفاقاتی که در اون رخ داد، شروع شد. دوست قدیمی من جناب میثم فلاح زاده، با گرافیست پروژه یعنی خانم الناز ضیایی ملک آشنا شد. بدلیل عمر کوتاه پروژه، متاسفانه این آشنایی زیاد به طول نیانجامید و موفق نشد احساسی که داشت رو به ایشون بگه. حتی آدرس منزل این خانم رو هم بلد نبود. و از طرفی بدلیل مشکلاتی که داشت نمیتونست سریع اقدام به ازدواج کنه. خلاصه اینکه برای رسیدن به خانم ضیایی سختیهای زیادی رو متحمل شد و من هم نوشتن کتاب آموزش برنامه­ نویسی ویندوز استور که قولشو داده بودم رو متوقف کردم و کاملاً درگیر این مساله شدم. من از نحوه­ ی آشنایی و ارتباط میثم و خانم ضیایی، الهام گرفتم و این کتاب رو نوشتم. تو این کتاب سعی کردم تجربیات و نحوه­ ی آشنایی خودم با همسرم رو بنویسم.  شما با خوندن این کتاب، داستان آشنایی و ازدواج یک زوج موفق رو میخونید و با سوالاتی که از هم پرسیدن آشنا میشید. کلمات کلیدی: راهنمای ازدواج، انتخاب همسر، ازدواج موفق، انتخاب همسر، اخلاق در ازدواج، آموزش های پیش از ازدواج، مراحل خواستگاری، آشنایی قبل ازدواج، همسریابی، برچسب‌ها: راهنمای ازدواج، انتخاب همسر، ازدواج موفق، انتخاب همسر، اخلاق در ازدواج، آموزش های پیش از ازدواج، مراحل خواستگاری، آشنایی قبل ازدواج، همسریابی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری