گنجینه سخنان مشاهیر ایران و جهان

گنجینه سخنان مشاهیر ایران و جهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

گنجینه سخنان مشاهیر ایران و جهان انگیزه ی من برای تهیه این کتاب، در دسترس نهادن جملات و سخنان حکیمانه بزرگان دین و مشاهیر جهان برای خوانندگان گرانقدر و فرهیخته تنها و تنها به این دلیل بود که شاید تنها یک عبارت و یک جمله مسیر زندگی عزیزی را تغییر داده و سبب انتخاب مسیر و راهی روشن تر و انتخابی آگاهانه تر برای ادامه زندگی اش باشد. و برای جذابیت بیشتر مطالب از جملات کاملاً تصویری استفاده شده است. امیدوارم این کتاب کوچک که از سخنان انسان های یزرگ برایمان می گوید مورد قبول و استفاده ی شما خوانندگان عزیز قرار گیرد . کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، سخنان عارفانه، جملات فلسفی بزرگان، جملات فلسفی، جملات مثبت، زیباترین جملات فلسفی، سخنان فلسفی، جملات انگیزشی، سخن قصار، جملات قصار، سخنان ارزشمند، جملات حکیمانه، سخنان بزرگان ایران، جملات عاشقانه، متن انگیزشی، متن ادبی، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، سخنان عارفانه، جملات فلسفی بزرگان، جملات فلسفی، جملات مثبت، زیباترین جملات فلسفی، سخنان فلسفی، جملات انگیزشی، سخن قصار، جملات قصار، سخنان ارزشمند، جملات حکیمانه، سخنان بزرگان ایران، جملات عاشقانه، متن انگیزشی، متن ادبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری