عکاسی مفهومی

عکاسی مفهومی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نیما نیک نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

عکاسی مفهومی این کتاب توسط آقای نیما نیک نژاد گردآوری شده است. عکس مفهومی یا Conceptual به عکسی گفته می‌شود که هدف عکاس از آن، معمولا بیان مفهومی خاص با کمک عناصر تصویر است. عکس مفهومی باید بیننده را به تفکر وا دارد. عکس‌های همهٔ دسته‌های عکاسی می‌توانند در صورت القای مفهومی خاص به بیننده در این دسته نیز قرار گیرند. در این صورت عکاسی وقتی که با خلاقیت و رگه هایی از طنز همراه شود می‌ تواند جذاب‌تر و الهام بخش‌تر شود. این عکسها باید برای تمام عکاسان تیزبینی که سعی خود را برای گرفتن عکس‌های استثنائی می‌کنند، باارزش باشد. عکاسان این عکس‌های برجسته را با تمام تلاش، تخیل و خلاقیتشان گرفته اند تا به ما فرصت دیدن شگفتی‌های عکاسی را از چشمان خلاقانه شان بدهند. کلمات کلیدی: شگفتی‌های عکاسی، عکس تخیلی، تعریف عکس مفهومی، عکس مفهومی، Conceptual، عکاسی، انواع عکس، عکس، عکس طنز، آموزش عکاسی، عکس های استثنائی، برچسب‌ها: شگفتی‌های عکاسی، عکس تخیلی، تعریف عکس مفهومی، عکس مفهومی، Conceptual، عکاسی، انواع عکس، عکس، عکس طنز، آموزش عکاسی، عکس های استثنائی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری