مجله هک و امنیت گروه آشیانه - شماره اول

مجله هک و امنیت گروه آشیانه - شماره اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله گروه آشیانه
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله هک و امنیت گروه آشیانه - شماره اول گروه آشیانه در اوایل سال 1381 با هدف بالا بردن امنیت سرورهای ایرانی با استفاده از انجام تست نفوذ و ارائه راهکارهای امنیتی به مدیران سرورها و سایت های ایرانی کار خود را آغاز کرد. گروه آشیانه در طول این سالها فعالیت زیادی در زمینه هک، امنیت و دیگر علوم شبکه انجام داد و توانست مقام چهارم دنیا را در این زمینه از آن خود کند. پس از این موفقیت بزرگ و با توجه به تجارب ارزشمند کسب شده در این راه و همچنین برگزاری دوره های حضوری آموزش هک و امنیت در کشور، در اواخر سال 1384 تصمیم بر آن شد تا فعالیت گروه آشیانه در قالب نام شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات آشیانه و صرفا در زمینه تست نفوذ و تامین امنیت شبکه به صورت رسمی ادامه یابد و حتما می دانید که برترین متخصصان امنیت شبکه، بهترین هکرها هستند. عناوین مجله الکترونیکی هک و امنیت گروه آشیانه شماره اول: - حضور آشیانه در الکامپ 89 - همه چیز درباره کرم Stuxnet - Encrypt کردن Shell اسکریپت ها - Rootkit چیست؟ - نفوذ از طریق Spoofing - روش هایی برای محافظت از شبکه ها - مقدمه ای بر دیوار آتش (Firewall) - آشنایی با Hash - حملات XFS - و... کلمات کلیدی: مجله هک و امنیت، مجله گروه آشیانه، کرم Stuxnet، محافظت از شبکه ها، حملات XFS، برچسب‌ها: مجله هک و امنیت، مجله گروه آشیانه، کرم Stuxnet، محافظت از شبکه ها، حملات XFS
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری