CWI Technology TX16Wx v2.4.2g x64

CWI Technology TX16Wx v2.4.2g x64

  • کاربرد : دانلود سمپل پلیر
  • نسخه :Version 2.4.2g
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : CWITEC Music Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نسخه جدید یک سمپل پلیر محبوب برای پخش و تقویت سمپل های مختلف از استودیوی TX16Wx برای اهنگسازی است که به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم و تا این لحظه با استقبال خوبی روبرو شده از سوی کاربران روبه رو شده است. با نصب این سمپل پلیر در نرم افزار اهنگسازی تان می توانید سمپل ها را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید، ویرایش کنید، تقویت کنید، نمونه گیری کنید و حتی لوپ های مختلف را هم برش دهید. این نسخه جدید از بهترین ابزارهای سخت افزاری با الگوبرداری و دارای یک رابط کاربر گرافیکی کاملا جدید، با Undo/Redo نامحدود و حساس به محتویات می باشد. این سمپل پلیر براحتی سمپل هایی با فرمت صوتی WAV، AIFF، Ogg، FLAC، SFZ و MIDI را پشتیبانی کرده و ان ها را پخش می کند.

Description

Powerful sampler workstation modeled after the best hardware tools
Tired of the same old sample playback plug-ins, rehashing tired preset sounds and locking you in to a single manufacturer and data format? Would you like to experience that sheer joy that comes from building your own sounds, recording your own samples and mangling them with near endless sound shaping possibilities? TX16Wx Software Sampler is a plug-in for the creative musician, inspired and modeled after the best hardware samplers with all the ease and new exiting features modern software brings. A multitimbral instrument that actually samples, and with a documented file format so you never will be locked in to a single instrument. And if that is not enough,

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری