Autodesk AutoCAD Plant 3D 2019.1

Autodesk AutoCAD Plant 3D 2019.1

  • کاربرد : نرم افزار اتوکد طراحی سه بعدی و مستند سازی پروژه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • نسخه :Version 2019.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Autodesk AutoCAD Plant 3D را می توان برای انجام کارهای طراحی، مدل سازی سه بعدی و مستند سازی پروژه های واحد های صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی بکار برد. مزیتی که این نرم افزار دارد، کار در محیط آشنای اتوکد است که باعث می شود تا مهندسین بتوانند با صرف کمترین زمانی برای فراگیری، از این نرم افزار جهت دست یافتن به یک طرح سه بعدی مدرن تاسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی، استفاده کنند. ویژگی ها و ابزارهای Autodesk AutoCAD Plant 3D از روش های سازماندهی شده و استاندارد پیروی می کنند و انواع خدمات و توانایی ها را در طراحی، انواع گزارش، اسناد و ... در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و... خدمات شهری قرار داده و باعث می شود که پروژه های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر، دقیق تر و زودتر انجام و به اتمام برسندو همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و انجام پشتیبانی آسان تر در تعمیر و نگهداری آن ها می شود.

این نرم افزار کلیه امکانات اتوکد طراحی لوله کشی از AutoCAD P&ID را در خود جای داده و ابزار های نقشه کشی ، نمایش سه بعدی و مکانیابی ، فضا سازی جغرافیایی وابسته به تاسیسات و خطوط انتقال نفت و گاز را برای کامل نمودن طرح ریزی ها شامل می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk AutoCAD Plant 3D:
- ارائه یک محیط کاری تخصصی
- افزایش میزان بهره وری در طراحی و مهندسی پروژه های نیروگاه ها
- امکانات فوق العاده سازمان دهی و تنظیم پروژه ها
- حاوی المان های تجهیزاتی و سازه ای استاندارد
- شامل امکاناتی جهت ایجاد ساختارهای پایپینگ، تجهیزات، خطوط لوله و ...
- انجام شبیه سازی دستی
- یکپارچه سازی شده با AutoCAD P&ID
- امکانات بسیار مناسب در زمینه منظور گزارش گیری و جستجو
- بالابردن توان همکاری گروهی
- و ...

Description

Design, model, and document process plants with AutoCAD Plant 3D software. Built on the familiar AutoCAD software platform, AutoCAD Plant 3D brings modern 3D design to plant designers and engineers. Specification-driven design and standard parts catalogs streamline the placement of piping, equipment, and support structures. Integrated AutoCAD P&ID software functionality enables you to create and edit P&IDs and reconcile underlying data with the 3D model. Generate and share isometrics, orthographics, and other documents. AutoCAD Plant 3D is included in the Autodesk Plant Design Suites.

Here are some key features of "Autodesk AutoCAD Plant 3D":
- Specialized workspace-User interface is optimized for 3D plant design.
- Specifications and catalogs-Spec-driven technology and standard parts catalogs (ANSI/ASME (B16) and DIN/ISO). Modify catalogs to meet project requirements.
- Piping, equipment, and structure-Model spec-driven pipelines and components semiautomatically or manually. Includes a customizable library of standard equipment elements. Externally reference or parametrically create structural elements. Identify interferences.
- Construction documents-Generate accurate isometrics, orthographics, and other documents.
- Search and report-Query and manipulate data. Generate materials reports. Export to PCF files.
- AutoCAD P&ID integration-Integrated functionality enables data consistency.
- Autodesk Navisworks compatibility-Seamlessly perform whole-project review.
- Spec converter-Import specs from other applications.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری