Thea Render 3ds Max v1.5.06.153.1455

Thea Render 3ds Max v1.5.06.153.1455

  • کاربرد : پلاگین رندرگیری در 3D Max
  • نسخه :Version 1.5.06.153.1455
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Altair Engineering, Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همانطور که می دانید و قبلا در همین بخش از سایت معرفی شده بود، Thea Render یکی از موتورهای قدرتمند می باشد که به تازگی بخش GPU رندرینگ هم به آن اضافه شده است. Thea render عمده قدرت خود را بروی مباحث معماری و رندرینگ آن قرار داده است که متاسفانه یکی از مشکلات این موتور رندرینگ این است که نمیتوان مستقیما از آن درون نرم افزارهای سه بعدی استفاده کرد. اما شرکت Motiva به تازگی یک پلاگین بسیار کاربردی به نام Thea For 3DS Max را توسعه داده است که میتوانید قدرت Thea Render را درون محیط 3ds max استفاده کنید.
کسانی که با Thea Render کار کرده اند این جمله من را تصدیق می کنند که این نرم افزار در بخش معماری و رندرینگ های محیط های exterior و interior بسیار قدرتمند و سریع ظاهر خواهد شد. کیفیت بسیار بالای آن و همچنین سرعت قابل قبولش باعث شده است که تعدادی زیادی از مهندسان ، طراحان و آرشیتکت ها را جذب خود بکند. از این پس نیز میتوانید همچون VRay از Thea Render نیز درون محیط 3ds Max استفاده نمایید. رندرینگ تعاملی (Interactive Rendering) که به صورت RealTime صورت می پذیرد به کاربران اجازه میدهد همزمان با تغییرات انجام شده بروی صحنه، متریال ها و نورها، رندرینگ آن را ملاحظه نمایند. استفاده از کارت های گرافیک جهت سرعت بخشیدن به این عمل نیز امکان پذیر بوده و میتوانید علاوه بر سرعت CPU از سرعت GPU نیز بهره مند شوید.
تمام توابع و قابلیت های Thea Render در اختیار شما خواهد بود. میتوانید مستقیما در بخش های مختلف 3ds max از Thea For 3DS Max استفاده نمایید. این موضوع به شما کمک میکند علاوه بر استفاده از تمامی خصوصیات 3ds Max و امکاناتش، قدرت Thea Render را نیز در اختیار داشته باشید. نکته جالب اینجاست که در بخش ساخت متریال هم میتوانید از محیط Node-base و Slot material نرم افزار 3ds Max استفاده کنید و هم اینکه همزمان محیط ساخت متریال Thea Render درون محیط تری دی اس مکس برای شما فعال خواهد بود.

Description

Thea for 3dsMax incorporates all the capabilities of Thea Render inside 3D Studio and adopts an easy workflow for the user which makes the process of switching to the new render engine as easy as it can get.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری