تاریخچه مرسدس بنز

تاریخچه مرسدس بنز

  • نوع فایل : مطلب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 7

توضیحات

مرسدس نام یک دختر اسپانیایی است و اصولا یک اسم اسپانیایی است که به معنای وقار و زیبایی است.

آن آرم جاودان در سال 1903 طراحی گردید اما در سالهای 1909 ) دو بار ) ، 1916 و 1921 تکامل یافت تا اینکه در سال 1926 به یک ستاره طلایی با دایره ای که دور آن را محصور کرده بود مبدل گردید و تا به امروز به همین شکل و شمایل ماند.

کارل بنز در بیست و پنج نوامبر سال 1844 در کاسروه ( یکی از شهرهای آلمان ) پا به عرصه وجود گذاشت وقتی دو ساله بود پدرش درگذشت . با وجود وضع بد مالی ، مادرش امکانات آموزشی را برای او فراهم نمود. کارل بنز دبیرستان را زیر نظر (( فردیناند رتین بافر )) به پایان رساند و بعد از آن در دانشکده فنی در شهر کاسروه ادامه تحصیل داد . همزمان با تحصیل یک دوره دو ساله را در یک کارخانه فنی و مهندسی در کاسروه گذراند در مدتی که آنجا بود ، کارل تجربه های مقدماتی را در همه زمینه های فنی کسب کرد ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری