تاریخچه اتومبیل

تاریخچه اتومبیل

  • نوع فایل : مطلب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 4

توضیحات

آلمانیها در ساخت موتورهای احتراق داخلی یکهتاز بودند. در سالهای ۱۸۸۵ تا ۱۸۸۸ دو آلمانی به طور همزمان و بدون اطلاع از کار یکدیگر روی این طرح کار میکردند که چطور میتوان یک بدنه را حرکت داد و آنرا کنترل کرد. نام این دو کارل فردریک بنز و گوتلیش ویلهلم دایملربود. موتور این اتومبیل (سه چرخه) حدودا یک اسب بخار قدرت داشت. گرچه این مدل اولیه طرح چندان کاملی به نظر نمیرسید، اما اولین اتومبیلی بود که بسیاری از اجزای اتومبیلهای امروزی را دارا بود. اجزایی مانند سیستم جرقه، سیستم سوپاپها، مجموعه دیفرانسیل، کاربراتور، سیستم خنک کاری، محفظه کارتل روغن و سیستم ترمز. کارل بنز حق امتیاز وسیله نقلیه خودرو را که با سوخت بنزین کار میکرد در سال ۱۸۸۶ به نام خود دریافت کرد. حدودا ۷۵ مایل دورتر از بنز، دایملر روی طرح موتور احتراق بهتری کار میکرد. او ابتدا موتور خود را روی یک دوچرخه بزرگ آزمایش کرد و به نتایج رضایتبخشی دست یافت. میتوان گفت این طرح اولین موتورسیکلت امروزی به شمار میآمد. در سال ۱۸۸۷ دایملر که از موفقیت قبلی خود دلگرم شده بود، بر آن شد تا موتور خود را روی یک چهار چرخه امتحان کند. به این ترتیب اولین اتومبیل دایملر ساخته شد....
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری