AudioThing miniBit v1.5.1

AudioThing miniBit v1.5.1

  • کاربرد : وی اس تی سینتی سایزر کم حجم
  • نسخه :Version 1.5.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AudioThing Ltd.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

آخرین نسخه یک وی اس تی سینت سایزر کم حجم و جمع و جور از شرکت AudioThing برای آهنگسازی است که برای دانلود در اختیار شما کاربران عزیز عرضه کرده ایم. این وی اس تی از ترکیب صدای کنسول های بازی های مختلف شبیه سازی شده و شامل امکاناتی چون یک اسیلاتور اصلی با ۱۲ waveforms فرعی و یک ساب اسیلاتور از صدای square می باشد. علاوه بر ان با استفاده از bitcrusher طراحی شده در این وی اس تی می توانی صداهای نویزدار بیشتری را در این وی اس تی برای پویایی بیشتر ایجاد کرد. بیش از ۳۰ پریست از صداهای مختلف نیز در این وی اس تی سینتی سایزر وجود دارد!

Description

miniBit is an 8-bit/chiptune style synthesizer plugin that emulates the sound of 80s game consoles and retro computers.
It features a main oscillator with 18 waveforms paired with a sub oscillator (a square wave pitched one octave below). The waveforms are not bandlimited and will produce aliasing. Furthermore, using the built-in bitcrusher, you can create even more noisy and retro sounds. The new version also features a synced 8 Steps Stepper/Sequencer with multiple destinations.
From noisy, snare-like steps to ambient subs, miniBit has many uses beyond what one expects from a chip tune synth.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری