Tekla CSC Fastrak 2018 ver 18.1.0

Tekla CSC Fastrak 2018 ver 18.1.0

  • کاربرد : نرم افزاری کارآمد جهت طراحی سازه های فلزی
  • نسخه :Version 18.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Trimble Solutions Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Tekla CSC Fastrak نرم افزاری کارآمد جهت طراحی سازه های فلزی است. با استفاده از این برنامه میتوانید انواع سازه های فلزی ساده و پیچیده را در کمال سادگی و سرعت طراحی و آنالیز کنید. به هنگام طراحی با این نرم افزار قطعات واقعی و آماده در اختیار شما قرار میگیرد به عنوان مثال انواع مختلف تیر آهنها، ستونها و اسلبها در اختیار شماست. با استفاده از این قطعات میتوانید به صورت ماژول بندی شده سازه مورد نظر را طراحی کنید و در هر مرحله از پروژه روی قطعه مورد نظر کلیک کنید و مشخصات آن را طبق میل خود تغییر دهید.

در این نرم افزار امکان استفاده از چندین استاندارد و آئین نامه طراحی ساختمان از جمله استانداردهای بریتیش (BS)، استانداردهای اروپایی(EC) و یا آمریکایی را خواهید داشت. علاوه بر این برنامه امکان تحلیل وضعیت سازه در مقابل فشارهای وارده به آن از جمله پس لرزه ها، باد و سایر شرایط بحرانی نیز وجود دارد و میتوان با در نظر گرفتن محاسبات و گزارشهای تحلیلی ارائه شده، سازه مورد نظر را برای حفاظت در مقابل بلایای طبیعی نیز مستحکم کنید. یکی از مزیتهای مهم این نرم افزار مستند سازی دقیق آن میباشد. تمامی طرح ها و مشخصات قطعات، نقشه طراحی و محاسبات مختلف به صورت داکیومنت شده در قالب گزارشی مرتب ارائه میشود. تغییراتی که در طی انجام پروژه بر روی آن اعمال میکنید در تاریخچه ذخیره میشود و در هر زمان امکان بازگشت به مراحل قبل وجود دارد. Tekla CSC Fastrak به صورت کامل با نرم افزارهای دیگری همچون Autodesk Revit نیز سازگار است.

Description

Trimble is an international company focusing on positioning-related technology for different industries. Tekla software solutions for advanced building information modeling and structural engineering are part of Trimble offering.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری