VRayPattern 1.080 for 3ds Max 2010-2019

VRayPattern 1.080 for 3ds Max 2010-2019

  • کاربرد : پلاگین ایجاد کپی های متعدد از یک عنصر هندسی در 3ds Max
  • نسخه :Version 1.080
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iCube R&D Group
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگین VRayPattern به شما این امکان را می دهد تا تعداد یک عنصر هندسی را با فاصله های معین و بدون نیاز به مصرف زیاد حافظه ی سیستم، چندبرابر کنید. یکی از موارد استفاده ی این پلاگین می تواند برای ساخت عناصر هندسی کاشی وار (که دارای مفاصل غیرقابل نفوذ هستند) باشد. VRayPattern همچنین به شما اجازه می دهد تا یک شکل هندسی را روی هر سطحی انحنا دار کنید. این پلاگین شبیه یک Displacement mapping عمل می کند هرچند که Displacement map فقط می تواند از مپ های الگوی وکتور یا رستر برای پوشاندن سطح یک عنصر هندسی استفاده کند اما VRayPattern می تواند از هر عنصر هندسی ای استفاده کند.

قابلیت های کلیدی پلاگین VRayPattern:
- مبتنی بر "جانشین سازی ۲ بعدی" مانند تکسچر
- استفاده کم از منابع سیستم از جمله حافظه
- رندر فوق العاده سریع
- ایجاد کپی های بی نهایت از عناصر هندسی
- و ...

Description

VRayPattern allows Maya to multiply geometry periodically without extra memory consumption. As a sample you can use any tiled geometry (or those with unobtrusive joints). VRayPattern also allows to curve geometry on any surface. The plug-in works in similar way as displacement map. However, displacement map can only use raster or vector maps of pattern to cover the surface of geometry, VRayPattern can use any of the original geometry.

Here are some key Features of "VRayPattern":
- Geometry based "2d-displacement" like texture.
- Low memory usage
- superfast rendering
- unlimited number of copied geometries

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری