AnyMP4 Screen Recorder 1.2.8 x86

AnyMP4 Screen Recorder 1.2.8 x86

  • کاربرد : نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش
  • نسخه :Version 1.2.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4 Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

AnyMP4 Screen Recorder نرم افزاری برای فیلمبرداری از دسکتاپ سیستم است که قادر به ضبط جریانات در حال اجرا بر روی صفحه نمایش همچون ویدئو های در حال پخش، بازی ها، تماس های اسکایپ و ... می باشد. با کمک این نرم افزار همچنین می توانید تصاویر دریافت شده از طریق وب کم را نیز در کنار تصویر صفحه نمایش ضبط کنید. صدای سیستم یا صدای دریافت شده از طریق میکروفون نیز ضبط شده و محدوده پنجره ضبط صفحه نمایش را نیز می توانید مشخص کنید که به صورت تمام صفحه باشد یا در یک اندازه مشخص و سفارشی. امکان مشاهده نتایج خروجی پیش از ذخیره سازی در یک مسیر دلخواه و مشخص در سیستم نیز وجود دارد. AnyMP4 Screen Recorder برای مقاصد مختلفی مانند ساخت ویدئو های آموزشی می تواند مفید و کاربردی باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AnyMP4 Screen Recorder:
- ضبط فیلم های آنلاین، مراحل انجام یک بازی، تماس های تصویری آنلاین و ...
- تنظیم محدوده پنجره ضبط در یک اندازه دقیق و دلخواه
- کنترل منابع صوتی دریافتی مثل صدای سیستم یا صدای دریافت شده از میکروفون
- مشاهده پیش نمایش فیلم ضبط شده پیش از ذخیره شدن در سیستم
- امکان گرفتن اسنپ شات از فیلم های گرفته شده
- و ...

Description

AnyMP4 Screen Recorder is the best choice for you to record screen movements and actions. With its intuitive and terse interface, you can master it quickly. The Screen Recording software supports you to record all kinds of screen on computer like streaming videos, games, Skype calls and so on. With it, you can record screen with different audio source to suit your requirements, such as record screen with system sounds only, microphone only, or both microphone and system sounds. Besides, you can capture screen in selected area or full screen as you wish , and preview captured videos before saving them to specified folder.

Here are some key features of "AnyMP4 Screen Recorder":
- Record online videos and capture screen on desktop simply
- Customize the recording area in exact size
- Control the audio source to keep audio in high quality
- Preview and take a snapshot of captured videos

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری