Marvelous Designer 8 v4.2.281.35910

Marvelous Designer 8 v4.2.281.35910

  • کاربرد : نرم افزار طراحی لباس
  • نسخه :Version 4.2.281.35910
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CLO Virtual Fashion Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Marvelous Designer نرم افزار کاربردی که توسط آن می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید. بنابراین بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD می توانید اقدام به طراحی لباس و پوشش های مختلف کنید تا سرعت بیشتری در این کار داشته باشید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و ... پشتیبانی می کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله 3ds Max، مایا و ... سازگار می باشد .
قابلیت های نرم افزار Marvelous Designer
پشتیبانی از الگوهای طراحی کامل
هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی
پشتیبانی از Tuck, Shirring, Pleat, Gather, Ironed line making
پشتیبانی از نرم افزار های مدل سازی سه بعدی چون 3ds Max، maya و ...
پشتیبانی از انواع خواص فیزیکی پارچه ها
و ...

Description

Marvelous Designer allows you to create beautiful 3D virtual clothing with our cutting-edge design software. Finally breathe life into your designs with tools that enhance quality while saving you time. From basic shirts to intricately pleated dresses and rugged uniforms, Marvelous Designer can virtually replicate fabric textures and physical properties to the last button, fold, and accessory.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری