راهنمای کشوری انجام زایمان طبیعی

راهنمای کشوری انجام زایمان طبیعی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اداره سلامت مادران
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

زایمان فرآیندی فیزیولوژیک است که خداوند اسباب و شرایط انجام آن را در انسان همانند سایر پستانداران محقق ساخته است تا بدون مداخله پزشکی به صورت طبیعی انجام پذیرد. مطالعات متعدد نشان داده است که 85 درصد زایمان های طبیعی نیاز به مداخله پزشکی ندارد و فقط با ارایه آموزش به مادران و مراقبت و پایشآنان طی انجام زایمان، این روند فیزیولوژیک و طبیعی به سلامت سپری می گردد. برای ترویج زایمان طبیعی نیاز به ارایه خدمات استاندارد و روشهای کاهش درد زایمان در مراکز زایمانی است. باید به این نکته مهم توجه داشت که مادر باردار نباید به عنوان فرد بیمار تلقی شود. این امر طی دهه های گذشته موجب برخورد پاتولوژیک با مادر شده که منجر به مداخله های طبی غیر ضروری مانند وصل کردن سرم و خواباندن مادر روی تخت و معاینات مکرر و…. می گردد. انواع زایمان, برخورد پاتولوژیک با مادر, بهترین روش زایمان, درد زایمان, زایمان در آب چیست, زایمان سزارین چیست, زایمان طبیعی بدون درد, سزارین بدون درد, سقط زایمان, مراقبت های بارداری, مرگ در زایمان, مشکلات پس از زایمان طبیعی, هزینه عمل سزارین, ویار چیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری