راهنمای خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک آفتابی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

گرچه تا چند سال پیش شما با شنیدن یا دیدن عینک‌های آفتابی یا دودی به یاد هنرپیشه‌های هالیودی یا بالیودی می‌افتادید، اما  امروزه استفاده از آن به عنوان یک ضرورت و حفظ سلامت چشم‌هامطرح است . محافظت چشم در مقابل نور شدید آفتاب و اشعه فرابنفش موجود در آن بسیار مهم است. استفاده از عینک آفتابی مناسب در شرایطی که نور آفتاب شدید است، باعث بهتر شدن دید و پیشگیری از صدمه به عدسی و شبکیه چشم می‌شود. استفاده از عینکهای تقلبی نه تنها این خاصیت را ندارند بلکه سبب بسیاری از عوارض چشمی‌می‌شوند که از آن جمله می‌توان، کاهش بینایی، آب مروارید و بیماری شبکیه را نام برد. انواع عینک, شیشه عینک, عینک آبادانی, عینک آفتابی, عینک دودی, عینک دید در شب, عینک ریبن, عینک طبی, عینک مادون قرمز, فریم عینک, مشخصات عینک های آفتابی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری