آموزش نرم افزار شبیه سازی OPNET

آموزش نرم افزار شبیه سازی OPNET

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صادق خیراللهی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

شبیه ساز OPNET که در دانشگاه MIT و در سال 1987 ارائه شد این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا به طراحی و مطالعه شبکه های مخابراتی ، ادوات شبکه و پروتکل های موجود در شبکه بپردازد. یکی از قابلیت های این شبیه ساز شی ء گرا بودن آن است از قابلیت های دیگر آن سلسله مراتبی بودن روند طرح ریزی مسائل می باشد.OPNET یک شبیه ساز تجاری است که برای شبیه سازی پروتکل های رایج در شبکه و مدل های مختلف در شبکه های با رنج بسیار متنوع به کار می رود. این نرم افزار بر روی سیستم عامل های Windows و Solaris قابل نصب می باشد. OPNET در مقایسه با سایر شبیه سازها, آموزش opnet, آموزش نرم افزار شبیه سازی شبکه حسگر, انواع ماژول ها, دانلود نرم افزار opnet, دانلود نرم افزار های شبیه سازی, شبیه سازی پروتکل, نرم افزار شبیه شازی شبکه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری