بازیهای محلی آذربایجان

بازیهای محلی آذربایجان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پرویز زارع شاهمرسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بازیهای محلی از دیدگاه مردمشناسی و جامعه شناسی و همچنین دیدگاه میراث فرهنگی اهمیتی بسزا دارند. حتی تشابه بسیاری از بازیها با بازیهای اقوام همسایه می تواند نشانگر ارتباطات پیوسته و دیرپای مردمی باشد. چگونه این بازیها بوجود آمدند؟ بی تردید نیاز آنان به تحرک و هیجان در این میان نقش مهمی را ایفا می کند. انسانها در طول تاریخ این بازیها را آفریده و گسترش داده اند. آذربایجان نیز مانند جاهای دنیا صاحب گنجینه ای از بازیهای محلی است. این بازی ها توانسته اند تا زمان ما هیجان، تحرک و نشاط را در وجود اجرا کنندگانشان بیافرینند. این کتاب در سال 87 چاپ و منتشر شده و هم اکنون توسط آقای پرویز زارع شاهمرسی جهت انتشار الکترونیک در اختیار سایت قرار گرفته است. محتوای کتاب شامل توضیحات دربارة بازیهای محلی رایج و متروک آذربایجان با ذکر اصطلاحات و قواعد میباشد. انواع بازی, بازیهای محلی, بازی های بومی, بازی های تبریزی, بازی های ترکی, بازی های سنتی, بازی های فراموش شده, بازی های فیزیکی, بازی های کودکانه, پرویز زارع شاهمرسی, مردمشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری