ستارگان زمین و زندگی – بخش دوم

ستارگان زمین و زندگی – بخش دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر علی افضل صمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

این کتاب در فروردین ماه 1371 نوشته شد که در تابستان همان سال به وسیله دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سه هزار نسخه چاپ شد در آن زمان مردم خیلی بیشتر کتاب می خواندند و رایانه هنوز متداول نشده بود بنابراین تمام نسخ چاپ اول در همان سال 1371 و 1372 به فروش رفته بود ولی ناشر دیگر رقبتی برای چاپ مجدد آن از خود نشان نداد. با وجود آنکه دست اندر کار نوشتن کتاب شیمی عمومی بودم، سعی کردم کتابی دیگر در همان ضمینه ی پیدایش ستارگان، خورشید و منظومه شمسی و سر آخر به وجود آمدن زندگی زمینی و رسیدن به انسان فهیم بنویسم. البته سعی کردم این بار سطح علمی آن قدری پایین تر باشد تا همگان بتوانند از آن بهره بگیرند.این شد که کتاب افسانه زندگی را در سال 1377 نوشتم تمام نسخ این کتاب نیز به فروش رفته ولی ناشر حاضر به چاپ هیچ کدام از این کتابها نشد. اورانوس, پلوتون, پیدایش خورشید, پیدایش ستارگان, پیدایش سیارات, پیدایش منظومه شمسی, دکتر علی افضل صمدی, سامانه خورشیدی, سیاره مشتری, سیاه چاله فضایی, قمر اروپا, قمر تیتان, کتاب نجومی, کهکشان آندرومدا, کهکشان راه شیری, نپتون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری