ایران ساختن یا ساختن

ایران ساختن یا ساختن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین دهکردی
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

این کتاب با نثری ساده به خلقیات و روحیات ما ایرانیان که به شکلی از سلسله دلایل و موانع رشد و توسعه ایران است، می پردازد. نکات کلیدی و مفاهیم بنیادی دلایل عقب ماندگی ایران و به بیانی توسعه نیافتگی ایران، در قالب کوتاه و گویا، مطرح شده است. نویسنده در ابتدای کتاب به این مسئله پرداخته که کشور ایران کشوری عقب مانده است یا توسعه یافته و با ارائه توضیحاتی فهم و تشخیص این موضوع را به خواننده واگذار کرده است. در فصل دوم به دلایل عقب ماندگی ایران در طول تاریخ و بخشی از این دلایل به عنوان موانع کنونی پیشرفت ایرانیان اشاره نموده است. در ادامه به ثروت های پیدا و پنهان ایران و ایرانیان اشاره شده است تا به شکلی امکانات و پتانسیل های بسیار زیاد ایران برای رشد و پیشرفت مطرح شده باشد. در بخش بعدی نیز به ویژگی های یک کشور توسعه یافته و معیارهای توسعه یافتگی اشاره شده است و نهایتاً بخش اصلی کتاب که شامل اصلی ترین موانع فرهنگی است، در قالب تک صفحه ای و کوتاه بررسی شده است. چیدمان و صفحه بندی مطالب نیز به شکلی است که هر صفحه ای به تنهایی می تواند، پیام خود را به خواننده منتقل نماید و خواننده را با یکی از موانع فرهنگی رشد و توسعه و پیشرفت ایران آشنا نماید. پتاسنسیل های اقتصادی در ایران, توسعه ایران, راه های پیشرفت ایران, عقب ماندگی ایران, کشورهای توسعه یافته, کشورهای جهان سوم, مشکلات اجتماعی ایران, مشکلات اقتصادی ایران, مشکلات سیاسی ایران, موانع فرهنگی رشد و توسعه, ویژگ, ویژگی های کشور توسعه یافته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری