راز فرداها

راز فرداها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مه دخت کشکولی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

مه دخت کشکولی نویسنده معاصر در مورد ادبیات و کتاب کودک می باشد از وی کتابهای زیادی در مورد اسطوره نویسی برای کودکان به چاپ رسیده است که از آن جمله می توان به گربه من، توپ من و سر زمین بلوری اشاره کرد. وی به بازنویسی اسطوره ها از زبان های ناآشنا مانند اوستا به زبانی کودکانه شهرت دارد.  – هنوز آفتاب سر نزده بود که بچه ها دویدند تا سر کوهی رسیدند.  کوه کلاه سفیدش را برداشت و آرام نشسته بود. وستا از میان بچه ها به کوه گفت: – کلاهت را به من قرض می دهی؟ کوه پرسید: – که با آن چه کار کنی؟ وستا جواب داد: – می خواهم به باغ روشنایی سفر کنم. کلاهت را بر سر میگزارم تا کسی مرا نبیند. ادبیات کودک, اسطوره نویسی, راز فرداها, زبان کودکان, کتاب داستان کودک, کتاب قصه کودک, کتاب کودکان, مه دخت کشولی, نقاشی کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری