راهنمای بهداشت دهان و دندان

راهنمای بهداشت دهان و دندان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر سید حسین جلالی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

این کتاب از مجموعه کتاب های الکترونیکی منتشر شده توسط وبلاگ مشاوره دندان پزشکی است و در راستای اهداف فرهنگی و علمی این وبلاگ تهیه شده است. هدف از ارائه این کتاب بالا بردن سطح آگاهی عموم در زمینه بهداشت و سلامت و دهان و دندان است. در این کتاب شما همه نکات بهداشتی در مورد دهان و دندان را خواهید خواند. برخی از عناوین کتاب: – چگونه در تمام عمر دندانهایی زیبا و سالم داشته باشیم – چگونه نخ دندان بکشیم – چگونه مسواک بزنیم – نکاتی در مورد خمیر دندان ها – از چه مسواکی استفاده کنیم – تمیز کردن بریج های دندانی – و …   آموزش مسواک زدن, بهداشت دهان و دندان, خمیر دندان, دکتر سید حسین جلالی, دندان درد, دندان کرم خورده, راهنمای نخ دندان, زرد شدن دندان, عصبکشی دندان, عفونت دندان, کشیدن دندان, کشیدن عصب دندان, مسواک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری