محاسبه خط فقر ایران طی سالهای 81 – 82

محاسبه خط فقر ایران طی سالهای 81 – 82

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پژوهشکده آمار
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

یکی از تلاش های صورت گرفته در این زمینه طرح پژوهشی است که با عنوان اندازه گیری شاخص های 1363 در پژوهشکده ی آمار در سال 1381 انجام شد. پژوهش – فقر در ایران طی سال های 79 حاضر در ادامه ی طرح قبلی و با هدف حفظ سری زمانی محاسبه ی خط فقر با روش یکسان صورت گرفته است.   این پژوهش در گروه پژوهشی آمارهای اقتصادی پژوهشکده ی آمار در پائیز 1383 با همکاری خانم فریده باقری (مدیر گروه پژوهشی آمارهای اقتصادی پژوهشکده ی آمار)، آقایان خلیل حیدری (محقق مؤسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی) و سید حسین پیمان (کارشناس ارشد دفتر آمارهای اجتماعی- اقتصادی خانوار مرکز آمار ایران) انجام شده است که بدین وسیله از زحمات آن ها تقدیر و تشکر می شود.   پژوهشکده آمار, جامعه آمار فقر در ایران, حداقل درآمد خط فقر, خط فقر, خط فقر بر اساس نیاز به کالری, خط فقر در مناطق روستایی, خط فقر در مناطق شهری, رقم خط فقر در ایران, شاخص های خط فقر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری