زمین گهواره ی من بود

زمین گهواره ی من بود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر رضا کشاورز
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

کتاب زمین گهواره ی من بود نوشته ی دکتر رضا کشاورز ، در مورد دخالتهای بی رویه ی بشر در طبیعت در جهت منافع شخصی و یا گروهی نوع بشر می باشد . انسانی که طی چندین قرن بخصوص سالهای اخیر که با گرم شدن کره ی زمین تغییر اکوسیستم را سبب شده و با ذوب شدن یخهای قطبی و بالا آمدن سطح آبها در نهایت بر اثر عوامل بشری این کره ی خاکی را رو به نابودی برده است . نوشتار این کتاب جریانی داستان گونه را دنبال می کند که بیشتر به صورت پیشگوئی جلو رفته و بسیاری از اتفاقات زمین را قبل از رخداد آنها پیش گوئی کرده است. عجیب آنجاست که بسیاری از این اتفاقات پس از نگارش کتاب به صورت واقعی اتفاق افتاذه است ، از جمله زلزله ی ژاپن ، سیل تایلند ، جنگ و.. اکوسیستم, دکتر رضا کشاورز, زلزله, زلزله ژاپن, سرد شدن زمین, سیل, سیل تایلند, عصر یخبندان, کره ی خاکی, گرم شدن زمین, لایه ازن, یهچالهای قطبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری