VovSoft Photos to Video 1.5

VovSoft Photos to Video 1.5

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل تصاویر به فیلم برای ویندوز
  • نسخه :Version 1.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VOVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

VovSoft Photos to Video ابزاری کاربردی برای تبدیل کردن تصاویر به فیلم می باشد. شما می توانید به فیلمی که می سازید، موزیک نیز اضافه نمایید. این اپلیکیشن تصاویری که به آن می دهید را به یک دیگر می چسباند و از آن ها فیلمی مناسب می سازد. تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه سازی تصاویر به برنامه و تعیین مدت زمانی که بر روی هر تصویر فیلم باقی می ماند است. اضافه سازی موسیقی پس زمینه دلبخواه بوده و برای جذاب تر کردن ویدیو می توانید از آن استفاده کنید.

در حال حاضر فرمت های تصویری نظیر BMP, JPEG, GIF, PNG, TIFF به شکل کامل پشتیبانی می شوند و می توان از آن ها فیلم ساخت. هم چنین اگر به دنبال اضافه کردن موسیقی پس زمینه هستید می توانید از فرمت هایی مانند WAV, MP3 استفاده کنید. می توان فرمت فیلمی که توسط این برنامه ساخته می شود را تعیین کرد. در حال حاضر فرمت های MP4, MOV, AVI برای انتخاب وجود دارند. رابط کاربری برنامه بهبود یافته و کار با آن آسان تر شده است. اگر تا به حال تصاویر خود را به فیلم تبدیل نکرده اید و دانش قبلی در این زمینه ندارید، این برنامه را مفید خواهید یافت.



ویژگی های نرم افزار VovSoft Photos to Video :



- تعیین کردن مقدار زمان ماندن بر روی هر تصویر در فیلم

- اضافه سازی موسیقی پس زمینه دلخواه

- تعیین کردن محل خروجی برنامه

- تعیین کردن فرمت خروجی، از بین MP4, MOV, AVI

- رابط کاربری بسیار ساده و سر راست

- پشتیبانی از فرمت های تصویری BMP, JPEG, GIF, PNG, TIFF

- پشتیبانی از فرمت های صوتی WAV, MP3

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

Description

Convert your photos into videos with music. Photos to Video helps you bringing pictures together to create a video file. You just have to load pictures on its interface with the order of appearance and that is all. Adding background music is also possible. Photos to Video supports BMP, JPEG, GIF, PNG, TIFF image file formats for input format and WAV, MP3 audio file formats for background music files. Supported output formats are MP4, MOV, AVI.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری