WhoCrashed Free Home Edition 6.02

WhoCrashed Free Home Edition 6.02

  • کاربرد : نرم افزاری برای شناسایی فایل های خراب در ویندوز
  • نسخه :Version 6.02
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Resplendence
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار WhoCrashed Free Home Edition ابزاری است که فایل های خراب در ویندوز را شناسایی می کند . درایورهایی را که باعث وجود خطاهایی در سیستم شما شده‌اند را تنها با یک کلیک نشان می‌دهد . این نرم افزار قادر به اشاره دقیق به درایوری که باعث این مشکل شده است می‌باشد و با نشان دادن آن به شما امکان رفع مشکل مربوط به آن را می‌دهد . در نرم افزار WhoCrashed Free Home Edition کامپیوترها نرم افزار های در حال اجرا ویندوز را روی صفحه نمایش آبی نشان نمی دهد مگر اینکه پیکربندی آن به خوبی انجام شده باشد . با استفاده از این ابزار شما به هیچ مهارت اشکال زدایی نیاز ندارید و خیلی آسان قادر به پیدا کردن مشکلات بوجود در سیستم عامل خواهید بود . این نرم افزار تجزیه و تحلیل Crashdump پس از خرابی سیستم و ارائه تمام اطلاعات را در راه فراهم کرده است و صفحه آبی مرگ که به نام های خطای توقف و صفحه آبی نیز خوانده می شود یک صفحه خطا است که در سیستم عامل ها مخصوصاً ویندوز نمایش داده می شود و یکی از بدترین Error هایی است که کاربر در سیستم عامل با آن مواجه خواهد شده . نرم افزار WhoCrashed Free Home Edition عموماً هنگامی که یک خطای بحرانی در کامپیوتر رخ می دهد ظاهر می شود تا با خاموش کردن سیستم جلوی آسیب های احتمالی گرفته می شود و نمی گذارد هسته ویندوز (Kernel) آسیبی وارد کند .



ویژگی های نرم افزار WhoCrashed Free Home Edition :

– امکان شناسایی فایل های خراب در سیستم عامل

– قابلیت شناسایی درایور های خراب

– جلوگیری از خرابی هسته سیستم عامل (Kernel)

– رفع Error هایی که در سیستم با رنگ آبی نمایش داده می شود

– استفاده راحت با نرم افزار بدون نیاز مهارت های حرفه ای

– شناسایی خرابی های ویندوز پس از ریبوت شدن

Description

WhoCrashed Free Home Edition offers you an easy to use way of finding out which drivers were responsible for your computer crashing.

In reality, most crashes are caused by malfunctioning device drivers and kernel modules. In the case of a kernel error, most computers running Windows do not show a blue screen unless they are configured to do so. Instead, these systems suddenly reboot without any notice.

WhoCrashed shows the drivers which have been crashing your computer with a single click pinpointing the offending drivers; then it will perform a post-mortem crashdump analysis and present all gathered information in a comprehensible way.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری