Mentor Graphics FloEFD 17.4.0.v4380 Standalone (with Plugins) x64

Mentor Graphics FloEFD 17.4.0.v4380 Standalone (with Plugins) x64

  • کاربرد : نرم افزار آنالیز و حل دینامیک سیالات محاسباتی
  • نسخه :Version 17.4.0.v4380
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Mentor Graphics
  • سال تولید : 2018

توضیحات

FloEFD یکی از محصولات معروف و پر کاربرد شرکت Mentor Graphics است؛ این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای دینامیک سیالات محاسباتی یا CFD بوده که بر پایه‌ی CAD طراحی شده است. این نرم افزار با اکثر نرم افزارهای معروف طراحی و CAD سازگاری کامل دارد و می‌توان فایل خروجی بسیاری از برنامه‌ها را در این نرم افزار وارد کرد.

این نرم افزار که وظیفه اصلی آن آنالیز حرارتی و شبیه سازی انتقال حرارت می‌باشد، دارای محیط و فضای کاری بسیار آسان بوده و اکثر عملیات لازم نظیر مش بندی به صورت کاملاً اتوماتیک و با توجه به شرایط قطعه طراحی شده انجام می‌شود. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به مطالعه‌ی پارامتریک نمونه‌ها، مقایسه کاربرد طراحی‌های مختلف و انجام آنالیزهای چند جانبه یک بعدی تا سه بعدی قطعات نام برد.

استفاده از این دسته نرم افزارها قبل از تولید قطعات حساس می‌تواند کمک به سزایی به کاهش هزینه و زمان کرده و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند؛ اگر یک قطعه حساس قبل از مرحله تولید توسط این نرم افزار شبیه سازی شده و رفتار آن در محیط فعالیت خود مورد بررسی قرار بگیرد می‌توان جلوی بسیاری از ایرادات و مشکلات طراحی را گرفت که این خود به افزایش کیفیت و عمر مفید قطعات می‌انجامد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Mentor Graphics FloEFD:
- نرم افزاری قدرتمند در زمینه دینامیک سیالات محاسباتی
- انجام آنالیزهای چند جانبه و حل معادلات انتقال حرارت
- شبیه سازی مکانیزم‌های انتقال حرارت
- شبیه سازی سه بعدی و مش بندی کاملاً اتوماتیک
- سادگی کار با نرم افزار و عاری از تنظیمات پیچیده
- سازگار با اکثر نرم افزارهای طراحی مهندسی رایج در بازار

Description

The FloEFD concurrent CFD approach spans up-front conceptual design from working prototypes to finished product. Fast to learn and easy to use, FloEFD eliminates the workflow complexity and meshing overheads of old-school CFD software.

FloEFD helps design engineers conduct up-front, concurrent CFD analysis using the familiar MCAD interface. This reduces design times by orders of magnitude when compared to traditional methods and products.

Concurrent CFD can reduce simulation time by as much as 65 to 75 percent over traditional CFD tools. It allows optimization of product performance and reliability while also reducing physical prototyping and development costs, without time or material penalties.

- Embedded in the leading CAD systems for concurrent design simulation
- Easy-to-use with full-featured 3D fluid flow and heat transfer analysis
- Numerous engineering models such as porous media, PCB and LED model
- Electronics cooling module for detailed thermal modeling of electronic models
- HVAC module for detailed modeling of HVAC applications, including comfort parameters
- Automated Cartesian immersed boundary mesher
- Advanced module for more detailed modeling of advanced flow features such as combustion and hypersonic flow
- LED module for more accurate thermal modeling of LEDs and other lighting sources with LED thermal model and Monte Carlo radiation model
- Up to 75% faster simulation cycle with CAD embedded Concurrent CFD

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری